ŠTATUTÁR ORGANIZÁCIE SI VYHRADZUJE PRÁVO NA POSKYTNUTIE VÝHODNEJŠÍCH CIEN ZA NÁJOM ZRIAĎOVATEĽOVI PO VZÁJOMNEJ DOHODE.
SVADBA V MsKS DOLNÝ KUBÍN
Cena prenájmu za estrádnu sálu je 400.,€
(denný nájom od 8:00 – do 6:00 nasledujúceho dňa)
Kapacita sály je približne 170 osôb, ale pre zachovanie dostatočnej veľkosti parketu odporúčame maximálny počet 150 hostí. V priestore sa nachádzajú obdĺžnikové stoly a čalúnené stoličky, ktoré odporúčame zakryť návlekmi (návleky vieme vypožičať 2.,€/ks) Estrádna sála má po celom obvode biele závesy, čiže už nie je potrebné steny prekrývať.
Platba: 100,- € pri potvrdení objednávky, minimálne 6 mesiacov pred konaním svadby.
Cena prenájmu za výdajňu stravy: 70,-€ /catering/
40,-€ /ako sklad potravín, nápojov/
Poplatok za použitie umývačky riadu 0,40,- € na osobu.
Výdajňa stravy slúži za účelom vydávania stravy poskytovateľom cateringových služieb alebo si môžete odložiť vlastný alkohol, víno, múčniky. K jej vybaveniu patrí chladnička, mikrovlnná rúra, klasický sporák s rúrou.
Cena prenájmu priestorov je v dobe vykurovacej sezóny od 1.9. – 30.4. príslušného roka navýšená o 10%.
Nezabudnite:
STUŽKOVÁ V MsKS DOLNÝ KUBÍN
Ceny prenájmu jednotlivých miestností:
Potvrdenie termínu stužkovej je podmienené zaplatením zálohy 100,- € v priebehu školského roka, kedy bude stužková.
MsKS pri podpise zmluvy vyberie poplatok 50,-€ pre prípad poškodenia majetku. Tie budú vrátené, pokiaľ nenastanú žiadne škody.
Estrádnu sálu máte k dispozícii v deň konania stužkovej slávnosti od 8,00 – 6,00 hod. nasledujúceho dňa.
V divadelnej sále máte v cene služby jedného technika na osvetlenie a ozvučenie
/ obsluha dataprojektora nie je súčasťou poskytnutých služieb/.
Na skúšku programu sitreba rezervovať termín a odporúčame premyslieť si program už pred skúškou.
Asistenčná hliadka je v cene– prítomnosť počas kultúrneho programu v divadelnej sále / jej úlohou je zabezpečiť dodržanie predpísanej kapacity a zabezpečiť ostatné úlohy požiarnej ochrany/. Organizátori stužkovej musia rozhodnutie hliadky plne rešpektovať.
Ukončenie stužkovej sa počíta do 6,00 ráno. Do tejto hodiny je potrebné uvoľniť všetky prenajaté priestory a odniesť si všetky veci.
V prípade nedodržania stanovenej doby ukončenia akcie a vypratania priestoru (do 6.00) bude za každú začatú hodinu účtovaná suma 40.,€.
Kultúrny program:
Organizátori stužkovej, t.j. konkrétna trieda, zodpovedá za dodržanie bezpečnosti počas konania kultúrneho programu pre verejnosť- čo znamená dodržanie kapacity divadelnej sály. Kapacita sály je 380 sedadiel – z toho cca 100 hostí /rodičov, učiteľov/ a 60 stoličiek.
Tento počet je povinnosťou a podmienkou pri prenajatí priestorov.
Odporúčame:
- vstupenky pre verejnosť v počte max. 300 ks
- zabezpečenie bezpečnostnej služby počas konania programu, kontrola vstupeniek a poriadku počas programu
Dôležité: Po ukončení kultúrneho programu je potrebné preniesť všetky veci z divadelnej sály do šatne č. 29, najneskôr do 30 min. od ukončenia kultúrneho programu. Priestor divadelnej sály bude z bezpečnostných dôvodov uzamknutý.
Nezabudnite: - najneskôr 2 týždne pred konaním stužkovej prísť podpísať zmluvu, objednať si termín skúšky, potvrdenie termínu stužkovej je podmienené zaplatením zálohy 100,-€ v priebehu školského roka, kedy bude stužková
- MsKS pri podpise zmluvy vyberie poplatok 50,-€ pre prípad poškodenia majetku. Tie budú vrátené, ak nenastanú žiadne škody
- pri výzdobe sály nepoužívať klince, pripínačky alebo špendlíky do drevených obkladov a závesov
- v priestoroch MsKS nefajčiť, ani nepoužívať otvorený oheň
- do budovy MsKS je zákaz vodiť živé zvieratá